ליצור את עצמך-בכל יום מחדש!
מכל תקופה של שבר בחיים במרחק הזמן מגלים שלם אחר שגורם לצאת מאזור הנוחות, ללמוד ולגדול.
להשתמש בנסיונות שהיקום מביא, לקחת את ההזדמנות ולברוא שלם חדש. הזמן לחלומות הוא עכשיו. אין זמן אחר!
BATEL MEGED
בתאל מגד, נשואה בפרק ב’. אמא לשלושה ילדים מהרחם ועוד אחת מהלב.
אחרי 13 שנים בעולם הביטוח, רשיון פנסיוני ותיק ביטוחי
החלטתי לשנות עיסוק ולהגשים חלום רחוק לפנסיה-
להקים סטודיו ביתי שיהיה מקום לחיבורים
לאנשים שמתוך הנסיונות שלהם הפכו לחזקים יותר
ומודעים לעצמם. מקום להתפתחות אישית
וחדוות עשייה שמשלב יצירה ונשמה- חומר ורוח. מקום להגשים!
על הדרך הזו גדלתי – שילוב בין עולמות ואמונות.
מציאת האיזון לחיים של עשייה עם משמעות.
האומנות והיצירה תמיד היו חלק מחיי
נסיונות החיים הובילו אותי לצאת מאזור הנוחות להוביל את החיים ולא להיפך.
להעז, לחלום ולהגשים.
מה אומרים עלינו...























להישאר מעודכנים באינסטגרם
אף אחד לא מכין אותך לרגע שהילדה שלך מכיתה א
סיימה הרגע י״ב 🙌🏽🎓
תדעי שכל פעולה שלך וכל מאמץ בסוף יראו לך את האור שבדרך
גם אם את לא רואה את זה מיד.
הזמנות מתנות סוף שנה בדרך אליכן 🤎
הכרת הטוב🙌🏽
כבר שלוש שנים שאני לומדת להלך בעולם הזה עם חור בלב
ועם געגוע שאין לו סוף
יאאלה כמה דברים עברנו בזמן הזה ולא איתך
אני עדיין לא מעכלת שזה באמת באמת קרה.
אבוש שלי כל עוד אני חיה- אתה חי בתוכי
אבל מה זה בא לי גם את החיבוק שלך עם המבט הטוב הזה. אוף. מקווה שבאמת טוב לך אי שם
אוהבת אותך וחושבת עליך אבוש
אגב בטח אתה כבר יודע שפתחתי מקום חדש
יצרנו שם רגעים טובים יחד כדי לשמח חולים לעילוי נשמתך
להעביר משהו טוב קטן מנשמה גדולה
נראה לי שהיית אוהב-תבוא לבקר ♥️
לפני שלוש שנים פתחתי דלת קטנה לחלום גדול.
יש מקומות שלא רק נכנסים אליהם-גדלים בתוכם!
מחכה שתגיעו לצרוח איתי מהתרגשות ולייצר את הרגעים שלכם.
בקרוב 💫
מוזמנות לתייג/לעקוב/לשתף/לפרגן ובעיקר להפיץ
את המקום המופלא הזה שהולך לייצר זכרונות מדהימים🙌🏽
הסטודיו הביתי עובר למקום משלו ממש עוד קצת. עכו📍
לפני שלוש שנים פתחתי דלת קטנה לחלום גדול.
יש מקומות שלא רק נכנסים אליהם-גדלים בתוכם!
מחכה שתגיעו לצרוח איתי מהתרגשות
בקרוב 💫
*מוזמנות/ים לתייג/לשתף/לפרגן ובעיקר להפיץ
את המקום המופלא הזה שהולך לייצר זכרונות מדהימים🙌🏽
מצד אחד רציתי להתעצבן ממש (אבל ממשששש)
מצד שני רציתי להגן על ההשלכה של התגובה שלה עד אחרי הבגרות בסוף בחרתי לומר תודה על מה שקרה 🙌🏽
וזה שינה לי את כל הבחירה שלי לתגובה …
תירגלתי אמונה.
לאהבת חיי יש היום יום הולדת 🥂
אנחנו פרק ב כזה שגורם להבין שכל צעד בזוגיות יחד לא מובן מאליו.
ובכל יום אמשיך להודות על שזכיתי לקבל את הפרק הכי טוב ויפה בעולם!
אתה מכניס לי כל כך הרבה שלווה וביטחון.
תודה על הפשטות והטוהר שיש בך על הלב הענק שלך שאני והילדים זוכים ללמוד ממנו בכל יום.
מתרגשת מהציפייה לחיים שלמים לצידך ולקראת הדרכים שעוד נעבור יחד.
לנצח אהיה המעריצה הכי גדולה שלך בייב!🤍
תודה השם!🪬
״עיניים לראות שהכל זה נס״- פרק ב׳
ממקום של שבר גדול לבחור לנסות שוב עם כל הפחדים והמורכבות. למצוא את כל הדרכים איך כן ולא איך לא.
כל אחד מאיתנו עבר חתיכת מסע (גם אנחנו וגם הילדים)
לסלול שביל חדש משותף דורש הרבה כוחות אבל בעיקר אמונה
שגם נגיע לנקודה שבה הנוף כל כך שווה את הדרך.
שנמשיך ליצור שבילים משותפים ונטייל במסלול החדש שלנו
יחד בעולם הזה
תודה על הדרך ועל הנוף הזה
שתשמור על כולם 🙌🏽🧿
קרדיט לצלמת המוכשרת בסטודיו המושלם @edencohen.photography